Klantbeoordelingen van Visser Afvalinzameling
Onze klantbeoordelingen worden geverifieerd door The Feedback Company.
Wilt u uw ervaring met onze dienstverlening ook beoordelen? Klik hieronder om zelf een beoordeling te schrijven.
Beoordeling schrijvenzeergoed
Korte duidelijke communicatielijnen, goede service, snelle reacties, goed aanbod.
10
Snelle service
Keurig bedrijf zeer nette service zeer tevreden
Snel contact en goede service. Zeer tevreden.
Via de site een puincontainer besteld en deze werd vlot bezorgd en vlot gehaald na een belletje. Goede service !
10+
Snelle levering, makkelijk contact. Gewoon een Fries aan de lijn, dat is ook altijd prettig.
Klanten beoordelen ons gemiddeld met een 9,4!
99% van onze klanten beveelt ons aan!
"Goede service prima containers"